Търговски софтуер TREMOL POS
С търговския софтуер TREMOL POS имате възможността не само да извършвате основни операции като продажба, доставка и производство, но и да анализирате приходи и разходи, да следите справки и основни процеси, както и да издавате и съхранявате документи. Благодарение на търговския софтуер TREMOL POS имате възможността да проследите целия процес във вашия бизнес, независимо от местоположението ви.

Защо да изберете "TREMOL POS"?
- Бърза работа чрез екран чувствителен на допир (Touchscreen);
- Работа с клавиатура и ползване на бързи клавишни комбинации;
- Управление на фискалното устройство за издаване на клиентски бонове;
- Работа с теглови и броеви баркодове;
- Извеждане групи с артикули за бърз избор;
- Възможност за използване на везна за директно получаване на количеството;
- Изготвяне на отчети;
- Търсене на стар бон;
- Корекция/ сторно на артикул;
- Смяна на потребителите (друг касиер, администратор, МОЛ, управител);
- Издаване на фактура директно от фискалния принтер;
- Стойностни и процентни отстъпки и надценки при продажба;
- Служебно въведени и служебно изведени суми;
- Чекмедже;
- Показване на външен клиентски дисплей – ако към фискалното устройство е вързан външен дисплей, показва на него текущата информация;
- Продажба на артикули с рецепта.
Административният модул се използва за управление на складовата наличност, изграждане на номенклатурите, задаване на права на потребителите, справки, финанси и отчитане на основната документация. Работата с този модул преминава през няколко основни етапа, като се започне от инсталиране и стартиране на програмата, премине през въвеждане данни за фирмата, нейните служители и контрагенти, въвеждане на артикули, доставки, групиране и филтриране на информацията. В него са заложени следните възможности:
- Основни настройки на системата
Локални настройки - настройват се устройствата, с които работи POS системата, поредността за отнемане на количествата от складовете при продажба, сканиране за фискални и нефискални устройства (напр. везна) свързани към компютъра, за всяка отделна POS станция, за да може той автоматично да ги разпознае и настрой по подходящ начин; - Глобални настройки – диапазон на фактурата, период за автоматично архивиране на базата данни, както и папката, в която да се запазват съответните файлове, диапазон на клиентските карти, мерни единици и разфасовки на артикули и др.
Управление на количествата - Заявки за доставки – доставки – изписване – брак – инвентаризация.
Финанси - Проследяване на финансовите резултати, разплащанията, проформа фактура и свързаните с тях справки за вземания от клиенти и задължения по доставчици.
Ценови листи, отстъпки и клиентски карти: - Ценови листи – ценовите листи могат да бъдат активирани за определен период от време и за определен часови диапазон както за отделни клиенти, така и за POS станции; създаване на времеви график на валидността на ценовите листи за отделните POS станции;
- Клиентски карти;
- Въвеждане на отстъпка за група клиенти.
Входящ дневник по НАССР - Програмата дава възможност да се води „Дневник за входящ контрол на приетите доставки по НАССP“. НАССР е система, която представлява един ключов момент при решаването на проблемите, свързани с безопасността на храните. Приемането на България в ЕС неминуемо доведе до необходимостта от по строг контрол върху качеството на произвежданите храни. С помощта на воденето на такъв дневник програмата дава възможност за бърз и лесен достъп до по-пълна информация за преработваната, произвежданата или продаваната храна от даден обект.
Производство - Заявки за производство;
- Производство на артикули с рецепта;
- Въвеждане на партиден номер;
- Възможност за разпечатване на Производствен лист, Разход на материали за производство, Разход на материали за производство по рецепти;
Сигурност - Системата позволява дефинирането на потребители, роли и присъединените към тях права;
- Системата използва архивиращите функционалности на SQL Server 2005;
- Възможност за автоматично архивиране на базата данни без да се прекъсва работата с програмата.
Печат на етикети - Оформление и печат на данните от артикули.
Работа с фискален принтер - Отчитане;
- Програмиране;
- Сервиз.
Импорт на данни - Може да се импортира информация от потребителска бaза данни във формат CSV.