Търговски софтуер Детелина
"Детелина” е софтуер за управление на продажбите в търговските обекти, специално разработен за изграждане на система за управление на магазини, складове, ресторанти, обекти за столово хранене. Ролята му е да оптимизира бизнес операциите и да улесни процеса на продажба и обслужване. С негова помощ се извършва интегрирането и управлението на отделните хардуерни устройства, с които е оборудвано всяко място на продажба.

Защо да изберете "ДЕТЕЛИНА"?
- Контролиране на всички процеси в обекта (продажби, доставки, склад).
- Лесно адаптиране към конкретните изискванията на бизнеса.
- Изключително интуитивен и лесен за обучение и работа продукт.
- Гарантирано бързо обслужване на клиентите и минимално време за обучение на служителите.
- Намаляване на кражбите, контрол на персонала.
- Следене на продажбите по всяко време, включително през мобилния телефон.

Софтуер „Детелина” се състои от касиерско работно място (POS) и складово работно място (BOS). От касиерското работно място се извършват само продажбите. От складовото работно място се извършва администрирането на системата:
- Създаване на номенклатури (артикули, контрагенти);
- Задаване на права на потребители;
- Управление на наличностите (доставки, изписвания, ревизии, трансфери и др.);
- Въвеждане на отстъпки и промоции;
- Създаване на собствена отчетност и генериране на справки;
- Наблюдение и контрол върху работата на персонала.