Поддръжка на търговски софтуери
Лайт
- Договор за сервиз за търговски софтуери
- Сервиза е на разположение при въпроси или проблем с търговски софтуери 24/7.
Стандарт
- Договор за сервиз за търговски софтуери
- Сервиза е на разположение при въпроси или проблем с търговски софтуери 24/7.
- 2 безплатни посещения при клиента за годината
- 10 консултации по телефон и 5 съдействия онлайн за годината безплатно.
Професионален
- Договор за сервиз за търговски софтуери
- Сервиза е на разположение при въпроси или проблем с търговски софтуери 24/7
- Неограничен брой посещения на обекта за годината
- Неограничени помощ по телефонна и онлайн съдействие за търговски софтуери.
Годишната абонаментна такса се заплаща предварително. Минималният период за плащане е 12 месеца, а максималният е 24 месеца и за него потребителят получава 10% отстъпка.
Всички посочени в този сайт цени са нетни в лева [BGN] и върху тях се начислява ДДС. Сделката се оформя счетоводно, като доставката на услугата, с електронна данъчна фактура, след получаване на съответното банково плащан